Direktlänk till inlägg 14 mars 2014

Paniken som uppstod + ica brann

Av Sofie Kornesjo - 14 mars 2014 19:49

  Tjena alla små barnrumpor  Skoja bara, tjena mina fina  Idag har det varit en rolig dag, eller nää inte i skolan då. Eftersom vi hade Nationella Prov i engelska... jaa, jättekul (haha not)   Men vi slutade iallafall efter lunch så det var ju gött. Efter lunchen skulle jag, Bianca och Fanny vara med varann. Så vi gick hem till mig och började med att laga till lite nudlar     Efter nudlarna gick vi ut och skulle gunga i fågelgungan (eller vad det nu heter, men Fanny kallar det för nått annat skit) Vi var bara tvungna att testa den för den är ny. Så hallå YOLO  . Vi började med att Bianca låg i mitten och jag och Fanny tog fart... Ja.. Bianca var väldigt rädd och hon skrek över att hon skulle ramla ut när som helst, det var samma med Fanny när det var hennes tur  . Men jag.. Jag tog det piece of cake och var helt cool  Sedan när vi hade tröttnat på fågelgungan så gick vi ner till torget och så gick vi in till ica och där hade det brunnit och då kanske det första ni tänker är "VA VARFÖR" Men jag tänkte bara "ja, vad roligt att det händer något nytt i lilla Nödinge" Haha nädå  men det var iallafall inget allvarligt som hade hänt. Sedan gick vi in på Kicks för att Fanny tjatade mycket om att hon ville köpa ett EOS lip balm  .


Jag hade inte planerat att jag skulle köpa något men när jag väl såg dessa gullia EOS lip balm på en hulla på Kicks, så var det som om eos:arna bara kom till mig  . Så ja.. jag skulle köpa den mörk blåa och samtidigt så kollade jag på ett fint nagellack från Isadora, så jag bara WHY NOT! KÖP DET! Så jag gick till kassan och skulle betala med mitt bakkort (jag fick det när jag fyllde år) men så plötsligt så sa kassörskan att det var något fel, att jag inte kunde betala så jag bara WHATA HELL? VARFÖR, eller nej jag sa inte det men jag tänkte det  . Så ja...... DET BLEV INGET EOS ELLER ETT ISADORA NAGELLACK. SÅ ja, men sånt är livet, men jag tror det var för att jag inte hade så mycket pengar så att det räckte   . 


Men nu ska jag titta på let's dance och dansa precis som proffsen gör   Imorgon ska jag på *kalas* (typ) eller aa vi ska fira min gammelfarmor som ska fylla 90 år imorgon  

           


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Kornesjo - 13 juli 2014 18:45


Det är både en fördel o nackdel att ge katter kattgodis, nackdelen i det hela är att det är beroendeframkallande!!! ???? #missiegoeswild ...

Av Sofie Kornesjo - 25 mars 2014 08:13


Åh så gött med sovmorron;) Jag börjar klockan tio i nio idag! Nu är der frukost som gäller, skriver lite mer inlägg senare, puss puss ...

Av Sofie Kornesjo - 20 mars 2014 12:35


Haha vet att det har kommot många inlägg idag ;) men whatever ...

Av Sofie Kornesjo - 20 mars 2014 10:20


Nu ska vi ha hemkunskap, gulaschsoppa!

Av Sofie Kornesjo - 20 mars 2014 09:54


Helloooo!!

Presentation


Hej välkommen till min blogg:)

Skriver om min vardag och gör olika videos:) och annat roligt;)

Du kommer inte ångra att du gick in på min blogg;)
Puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Outfits

Om dagen!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards